avatar Autorem wypocin po wyścigach jest Marcin™ z Wrocławia. Mam przejechane 6120.13 kilometrów w tym 6.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.82 km/h i się wcale nie chwalę.
Szosówką jeżdżę od 26 lutego 2014 roku. Tutaj są wpisy dotyczące wyłącznie wyścigów, w których brałem udział. Treningi i inne takie na Strava/Endomondo.

Activities for czach

Wykres roczny blog rowerowy czach.bikestats.pl

Złamanie

Niedziela, 6 stycznia 2019 · dodano: 06.01.2019 | Komentarze 0

Sezon 2019 zaczął się dla mnie świetnie. Udało mi się (tak, sam przywiozłeś[1]) doprowadzić do stanu użyteczności moje MTB.
Zacząłem jeździć w Lasku Osobowickim. Jesień 2018 była naprawdę śliczna i ciepła. Zrobiłem mnóstwo zdjęć, kamerka uchwyciła niezapomniane chwile.

Zaplanowałem sobie nawet urlop na końcówkę listopada-początek grudnia aby poszaleć na MTB i…
Pierwszy dzień urlopu. Świetna pogoda, super warunki i kask MET, który uratował mi życie.

7.8 g.
Wstrząśnienie mózgu, popękane żebra, złamany obojczyk,
Co nas nie zabije,..
Żona obiecała mi nowy kask. Jest tańszy niż urna.